πως-θα-χάσεις-τα-κιλά-των εορτών-μέσω-Lockdown

Πώς θα χάσεις τα κιλά των εορτών μέσω Lockdown;

 

Αυτές οι ιδιαίτερες γιορτές Χριστουγέννων πέρασαν.

Η δύσκολη καθημερινότητα εγκλεισμού, η όχι τόσο καλή ψυχολογία που έχουμε όλοι μας καθώς και τα λίγα επιπλέον κιλά που πήραμε από τις φετινές γιορτές, είναι μερικά από τα θέματα που μας απασχολούν.

Ξυπνάμε ένα πρωί και ερχόμαστε αντιμέτωποι με το νούμερο της ζυγαριάς αλλά και με την εικόνα που θα αντικρίσουμε στον καθρέφτη μας, που σίγουρα δε θα μας αρέσει.

Αρχίζουμε να αγχωνόμαστε και αναζητούμε αυστηρές δίαιτες μέσα από το διαδίκτυο, χάπια λιποδιάλυσης, μαγικά ροφήματα που βοηθούν να χάσεις γρήγορα και χωρίς ταλαιπωρία κιλά.

Τελικά, τι πραγματικά να επιλέξουμε;

Ποιο είναι αυτό που θα μας προσφέρει υγεία και αγάπη προς τον εαυτό μας;

Μερικοί από μας, δεν μπορούν να συνάψουν «γάμο» με την καλή διατροφή, αλλά έχουν μόνο «εφήμερες σχέσεις», έτσι ξεκινάνε μια υποθερμιδική δίαιτα και μετά από λίγες μέρες τα παρατάνε και «μαλώνουνε» τον εαυτό μας που δε μπορούνε να τα καταφέρουνε, δεν έχουμε αναλογιστεί τι πραγματικά χρειάζεται να διορθώσουν ή ακόμα και να αλλάξουν στην καθημερινότητά τους.

Όλα έχουν να κάνουν με τις σκέψεις του μυαλού μας !

 Σίγουρα, η επιτυχία δεν κρύβεται στην αυστηρή δίαιτα, αλλά στην αλλαγή λανθασμένων συνηθειών.

 

«Βρες το πραγματικό κίνητρο που σε ωθεί ώστε να μπεις σε ένα πιο υγιεινό τρόπο διατροφής και θέσε εφικτούς βραχυπρόθεσμους στόχους».

Πώς θα ξεκινήσεις να τρως σωστά;

Βγάλε χαρτί και στυλό και κρατήστε σημειώσεις!

  • Ξεκίνησε να καταναλώνεις καθημερινά ένα υγιεινό πρωινό, θα σου παρέχει ενέργεια και θα σε βοηθήσει να διαχειρίζεσαι τα τσιμπολογήματα κατά τη διάρκεια της ημέρας.
  • Να κάνεις τακτικά γεύματα ανά 2.5 - 3 ώρες, για την καλύτερη ρύθμιση της γλυκόζης στο αίμα.
  • Μην παραλείπεις τα γεύματα σου μέσα στην ημέρα. Αν δε καταναλώσεις το σνακ σου ή κάποιο γεύμα, όταν αποφασίσεις να φας , θα φας γρήγορα και μεγάλη ποσότητα φαγητού.
  • Να τρως ισορροπημένα με σωστούς συνδυασμούς στα πιάτα σου. Σε κάθε κυρίως γεύμα (πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό), η μερίδα σου να περιέχει σαλάτα εποχής ή φρούτο εποχής, αμυλούχα τροφή ολικής άλεσης και ζωικής τροφής.
  • Μη σταματήσεις ξαφνικά να καταναλώνεις γλυκά, απλά περιόρισε αυτά! Καθόρισε συγκεκριμένη μέρα που θα καταναλώσεις γλυκό ώστε να αποφύγεις την περίσσεια κατανάλωση αυτών.
  • Τίποτα δεν απαγορεύεται στη διατροφή σου, απλώς αντικατέστησε τρόφιμα υψηλής θερμιδικής αξίας με εκείνα χαμηλής π.χ. αντικατέστησε τη ζάχαρη με το μέλι ή τη μελάσα.
  • Φάε έξυπνα! Υπάρχουν τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες που σε χορταίνουν, χωρίς να σε παχαίνουν π.χ. σαλάτες και φρούτα.
  • Πιες νερό, οι γενικές συστάσεις αναφέρουν 1 ½ με 2 λίτρα καθημερινά.
  • Κάνε καθημερινά φυσική δραστηριότητα με μια φίλη/ο και βγες για περπάτημα στη φύση είτε να κάνεις γυμναστική online μένοντας ασφαλής. Η άσκηση θα σου δώσει ενέργεια και παράλληλα θα μειώσει τα επίπεδα του stress σου.
  • Ξεκουράσου! Ο καλός και ποιοτικός ύπνος αποτελεί χωρίς αμφιβολία έναν από τους βασικότερους παράγοντες καλής υγείας και ευεξίας. Βάλε ένα πρόγραμμα στο ωράριο του ύπνου, ώστε να ξυπνάς νωρίς το πρωί και να κοιμάσαι νωρίς το βράδυ, θα διαπιστώσεις αμέσως διαφορά στα επίπεδα της ενέργειά σου καθώς και στη διατροφική σου συμπεριφορά.
  • Κατέγραψε σ’ ένα ημερολόγιο τις ώρες που τρως καθώς και τι καταναλώνεις μέσα στην ημέρα, την άσκηση που κάνεις καθημερινά καθώς και τις ώρες ύπνου, θα σε βοηθήσει ώστε να ελέγχεις τον εαυτό σου και βάζοντας μ’ αυτό τον τρόπο τους επόμενους στόχους της αυριανής ημέρας.
  • Στη προσπάθειά σου για μια καλή διατροφή, βρες εκείνους που πραγματικά σε στηρίζουν και να ζήτησε με τον τρόπο σους, να σε βοηθήσουν να μείνεις πιστός/ή στην προσπάθειά σου.

Ξεκίνησε την προσπάθειά να τρως σωστά και ισορροπημένα, αν χρειαστείς βοήθεια απευθύνσου σε ένα πιστοποιημένο διαιτολόγο –διατροφολόγο και μην αφήνεις την υγείας σου στον οποιοδήποτε που δεν έχει σπουδές από αναγνωρισμένο πανεπιστήμιο διαιτολογίας της χώρας μας.