Καλοκαιρινά ραντεβού...ενυδάτωσης και γεύσης

Καλοκαιρινά ραντεβού...ενυδάτωσης και γεύσης

Το καλοκαίρι είναι η εποχή που πρέπει να προσέχουμε περισσότερο την ενυδάτωση του οργανισμού μας.

Η αυξημένη θερμοκρασία, οι μεγάλες απώλειες υγρών με τον ιδρώτα και η αυξημένη έκθεσή μας στον ήλιο επιβάλλουν να είμαστε πιο προσεκτικοί με τα υγρά που καταναλώνουμε.

Πολλά συμπτώματα μπορεί να οφείλονται μόνο στην έλλειψη υγρών από τον οργανισμό μας όπως είναι: ο πονοκέφαλος, η κόπωση και η αδυναμία συγκέντρωσης.

Οπότε η ενυδάτωση είναι αρκετά σημαντική όσο και η καθημερινή μας διατροφή για μια καλή υγεία. Ένας απλός και εύκολος τρόπος να ελέγχεται την κατάσταση ενυδάτωσης του οργανισμού σας είναι να παρακολουθείτε το χρώμα των ούρων. Εάν είναι πυκνά και πολύ κίτρινα σημαίνει ότι είστε αφυδατωμένοι, ενώ αν είναι αραιά και διαυγή, σημαίνει ότι είστε καλά ενυδατωμένοι.

φρουτοχυμοι καλοκαιρι διατροφη

Βασικό συστατικό ενυδάτωσης είναι το νερό, όμως οι περισσότεροι το ξεχνάμε αλλά δεν είναι το νερό μόνο που μπορεί να μας ενυδατώσει, αλλά οτιδήποτε το περιέχει. Εάν λοιπόν το νερό σας φαίνεται βαρετό, παρακάτω παραθέτω μερικές ιδέες με τις οποίες μπορείτε να δώσετε στον οργανισμό σας την ενυδάτωση που χρειάζεστε με ευχάριστο τρόπο.

1. Προσθέστε μέσα σε ένα ποτήρι νερό μια φέτα από λεμόνι ή ακόμη και τον χυμό τους. Ακόμη και λίγος δυόσμος, μπορεί να δώσει μια διαφορετική γεύση στο κρύο νερό.

2. Φτιάξτε χυμό από φρούτα ή/και λαχανικά. Εκτός από υγρά θα δώσετε στον οργανισμό σας και βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.

3. Φτιάξτε και διατηρήστε στο ψυγείο σας γρανίτες από καλοκαιρινά φρούτα.

4. Το παγωμένο τσάι μπορεί να σας ξεδιψάσει και να δώσει στον οργανισμό σας τα απαραίτητα υγρά χωρίς θερμίδες αν δεν περιέχει ζάχαρη. Μπορείτε να φτιάξετε και οι ίδιοι δροσιστικές καλοκαιρινές γεύσεις.

5. Φτιάξτε smoothies με φρούτα και γάλα με χαμηλά λιπαρά ή ακόμη και γιαούρτι. Τα γαλακτοκομικά προϊόντα αποτελούν καλή πηγή βιταμίνης D και ασβεστίου.

Όλες οι παραπάνω  προτάσεις, θα ευχαριστήσουν τον ουρανίσκο σας με όφελος παράλληλα την ενυδάτωσή σας και όχι μόνο. Πολύ σημαντικό επίσης είναι να μην περιμένετε να διψάσετε για να δοκιμάσετε τα παραπάνω, όταν έχετε διψάσει έχετε ήδη αφυδατωθεί έως και 50%. Συνεπώς πρέπει να προλαβαίνετε τη δίψα σας. Δώστε όμως προσοχή στα υγρά που περιέχουν ζάχαρη γιατί εκτός από υγρά θα προσλάβετε και πολλές θερμίδες με αποτέλεσμα την αύξηση του βάρους σας.

“Γιατί ένα γραμμάριο πρόληψης ισοδυναμεί με έναν τόνο θεραπείας!”

Για να φτάσεις εκεί που θέλεις… δεν πρέπει να ξεχνάς το λόγο για τον οποίο ξεκίνησες!